Dijital Ofis Sistemi

Neden Dijital Ofis Sistemi Kullanmalısınız?

  • Oluşan dokümanlar tek platform üzerinde saklanır, işlem görür, yedeklenir.

  • Aranılan dokümana saniyeler içerisinde erişilir. 
  • Ekibinizin çalışma verimi %60 oranına kadar artar ve verimsiz uğraşılar ortadan kalkar. 
  • Kurumsal hafıza her zaman canlı ve yüksek seviyelerde kalır. 
  • Kağıt, mürekkep, toner ve alan tasarrufu sağlar.
  • Dokümanların gizliliği ve güvenliği gelişmiş özellikler ile sağlanır. 
  • Cihazlara bağımlılığı ortadan kaldırarak merkezi ve kurumsal bir yapı kurmanızı sağlar. 
  • Lokasyona bağlı kalmadan dilediğiniz yerden çalışmalarınıza devam edebilirsiniz.
  • Sistemin oluşturduğu geri bildirimler sayesinde işlerinizi geciktirmeden takip edebilirsiniz.

Dijital Ofis Sistemi

Trustee altyapısında paket haline getirilmiş olan Dijital Ofis Sistemi, mikro düzeyden kurumsal düzeye kadar bütün işletmelerin kullanımına uygun geliştirilmiştir.

Çalışma ortamınız için dijitalleşmenin gerektirdiği bütün gereksinimleri, güncel teknolojiler ile karşılayarak “Dijital Ofis” prensiplerini tam olarak uygulamanızı sağlar.

Hızlı başlangıç seçenekleri ile size uygun paketi seçerek aynı gün içerisinde başlayabilirsiniz.