Takvim, Görev Yönetimi, ToDo Listeleri

  • TRUSTEE ofis çalışmalarında, masaüstü notlarından başlayıp, karmaşık süreç yönetimine varan tüm aşamalarda size takip-izleme imkanları sunar.

  • Küçük-basit notlarınızı ToDo listesine kaydedip, daha sonra bu liste üzerinden son tarih belirleme, sorumlu atama, görev başlatma, öncelik belirleme gibi özellikleri kullanıp işlerinizin ilerlemesini kontrol altına alabilirsiniz.

  • Tarih özelliği taşıyan tüm kayıtları aynı anda takvim üzerinden de izleyebilirsiniz.

  • Takvim üzerinde oluşturduğunuz etkinlikleri katılımcılara e-posta yolu ile ulaştırabilirsiniz.

  • Görev yönetimi (Task Management) bütün modüllerle bütünleşik olarak çalışan ve her yerden başlatılabilen bir arayüz sunar.

  • Biriken iş listelerinizi öncelik derecesine göre renkli görünümlerle sıralamanız, iş yoğunluğu içerisinde daima en öncelikli konuya odaklanabilmenizi sağlar.

  • Doküman yönetimi uyumlu takvim uygulaması
  • Formatı düzenlenebilen HTML toplantı duyurusu
  • Toplantı tutanağı formu ile entegrasyon
  • Hiyerarşik yapılacaklar (ToDo) listesi
  • Görev yönetimi ile sorumlu atama, son tarih belirleme
  • Süreç yönetimi ile işletmeye özel iş akış tasarımı
  • Tüm arayüzlerden hızlı görev başlatabilme imkanı