Mikro Ofis Paketi

Ofislerin dijitalleşme gerekliliklerini en hızlı şekilde karşılayan bileşenleri sunar. 

Mikro Ofis Paketi Nedir?

Mikro Ofis Paketi, bir işletmenin dijitalleşme süreçlerinde ihtiyaç duyduğu bileşenlerin toplandığı pakettir. 

Paket sayesinde işletmeler kağıtsız ofis kavramını uygulamış olur. Bu yapıda süreç ve arşiv formlarınız yürütülür, gelen-giden evrak takibi yapılır ve merkezi bir doküman yönetimi işletmenizde uygulanmış olur. Bunun yanında görev yönetimi, durum raporları gibi özellikler ile çalışma ortamınız daha verimli hale gelir.

 

Özellikler

Süreç ve Arşiv Formları

Gelen-Giden Evrak Takip Sistemi

Doküman Arşivi

Takvim & Görev Yönetimi & Yapılacaklar (ToDo) Listeleri

Doküman Yönetim Sistemi Özellikleri

Durum raporları ve uyarılar

Form Kütüphanesi

Geniş analizler sonucu ortaya çıkmış, kolayca kişiselleştirilebilir ve devreye alınabilir form kütüphanesini inceleyin.

  • Eğitim değerlendirme formu
  • Eğitim takip formu
  • Personel izin formu
  • Personel talep formu
  • Eğitim talep formu
  • Araç zimmet formu
  • IT zimmet formu
  • Avans talep formu
  • Müşteri satış sözleşmesi
  • Teslim tesellüm formu
  • Vekalet formu
  • Teklif formu
  • Teknik şartname formu
  • Yetkilendirme formu
  • Satın alma sipariş formu
  • Masraf formu
0 +

Şablon Tasarımı

Kurulum Seçenekleri

Bulut Kurulum

Bulut model hiçbir altyapı yatırımı gerektirmeden hızlıca dijital ofise geçiş yapmanızı sağlar. SSL ve iki faktörlü doğrulama seçenekleri ile yüksek güvenlikli sunucularda dosyalarınız ve verileriniz periyodik olarak yedeklenir.

Kurum İçi Kurulum

Kurum içi model tüm bilgilerinizin kendi sunucunuzda saklanmasını sağlar. Bir anlamda kapalı devre bir yöntemdir.

Demo Talep Edin