Avukatlık Doküman Yönetim Sistemi

Avukatlık Doküman Yönetim Sistemi, hukuk ofisleri ve avukatlar için yenilikçi bir doküman yönetim çözümü sunar.

  • Dijital Hukuk Ofisi
  • Hızlı Başlangıç
  • Kolay Adaptasyon

Bilgi Alın

    Hukuk Bürolarında Sorunlar ve Riskler

    Dağınık ve İlişkilendirilmemiş Arşiv Yapısı

    İlişkili dokümanların farklı konumlarda, yönetilmesi zor metotlar ile saklanması fazladan iş yükü oluşturur. Dokümanların yetersiz üst verileri bu karmaşayı arttırmaktadır.

    Kayıp ve Felaket Riski

    Sistem arızaları, çalınma, kaybolma, doğal afetler, virüsler ve diğer tüm risklere karşı tedbirsiz kalmak maliyeti yüksek sonuçlara yol açabilir.

    Erişim ve Cihaz Bağımlılıkları

    Yerel depolama alanlarında barındırılan veriler cihazlara bağımlılık oluşturur ve erişimi zorlaştırır.

    Saklama ve Paylaşım

    Saklamanın kurum bazında bir ortamda yapılmaması karışıklığa yol açmasının yanında dosya paylaşımını zorlaştırmaktadır. 

    Gizlilik ve Güvenlik

    Verilerin bulunduğu ortamda güvenlik tedbirlerinin yetersizliği ve yurt dışı sunucularda saklanan, paylaşılan veriler gizlilik ilkelerini ihlal edebilir.

    Düşük Verimlilik

    Merkezi bir doküman yönetim sisteminin yokluğu verimliliği düşürür ve işbirliğini zorlaştırır.

    Hukuk Ofisi Dijital Dönüşüm Modeli

    Müvekkil-İş Tanımı Bazlı Arşivleme

    Dokümanlar müvekkil kayıtları ve altında oluşturulan iş tanımları düzeyinde arşivlenir. Bu sayede dokümanların saklanması ve yönetimi hukuk bürolarının çalışmalarına uygun bir yapıda sağlanır. 

    • Kolay Erişim
    • Güvenli Saklama ve Paylaşım
    • Yüksek Kurumsal Hafıza
    • Dava Süreçlerinde Kolay Takip
    • Yüksek Düzen ve Organizasyon

    Bulut Teknolojisi & Veri Güvenliği

    Trustee, bulut ortamında veya kendi sunucularınızda verilerinize yüksek güvenlikli ve erişilmesi kolay bir yapı oluşturur. Kayıp ve felaket riskleri, gelişmiş bulut altyapısı ile minimize edilir. Geri dönülemez hatalar tamamen önlenir.

    • Veri Yedekleme Seçenekleri
    • Düşük Altyapı Maliyeti
    • Kendi sunucunuzda kurulum seçeneği
    • Felaket Durumlarında İş Sürekliliği

    Merkezi Doküman Yönetimi

    Hukuk ofisleri için doküman yönetimi, içeriklerin tek bir uygulamada saklanmasını, yönetilmesini, paylaşılmasını sağlar. Bu yapı ile ofisiniz dijitalleşir, verimsiz uğraşılar ortadan kalkar, yüksek işbirliği sonucu daha başarılı çalışma düzeni ortaya çıkar. 

    • Dijital Ofis
    • Zaman Tasarrufu ve Verimlilik Artışı
    • Yüksek İşbirliği
    • Doküman Güvenliği

    TRUSTEE, işletmenizdeki dokümanların, iş süreçlerinin, kalite uygulamalarının, müşteri ilişkileri ve projelerin yönetiminde kolaylık ve yüksek performans sağlayan, tam entegre modüllerden oluşan bir çözüm platformudur.

    Günlük aktiviteler sırasında ortaya çıkan tüm elektronik formlar, versiyonlar, onaylar, e-postalar, taranmış belgeler, fotoğraflar, Word/Excel/PDF/AutoCAD/Jpeg/Png vb. tüm içerikler yaşam döngüleri boyunca iş süreçleri bazında yönetilebilir.

    TRUSTEE, sizin kullanım ve bakış açınıza göre şekillenir, iş süreçlerinize uygun olan modüller işletmenizin büyüklüğüne ve ihtiyacınıza göre opsiyonel olarak seçilebilir.

    Her bir dokümanın arşivlenmesi için 3 temel bilgi kullanılır:

    1. Müvekkil
    2. İş Tanımı
    3. Belge Tipi
    4. Taraflar
    5. Son Tarih
    6. Ek Açıklamalar

    Tüm dosya formatlarını saklayabilirsiniz. Popüler formatlarda giriş ve saklama mümkündür. Örnek olarak; Word, Excel, PDF, Uyap Dosyası (UDF), Metin, Html vb. dosyaları bir müşteri, belge tipi vb. ilişkilendirerek saklayabilirsiniz.

    Bunun için 2 seçenek söz konusudur:

    1. Güvenli bulut ortamı
    2. Kendinize ait sunucu ortamı

    Evet, sakladığınız dosyalar otomatik olarak klasörlere dağıtılır. Bu klasörler Müvekkil ve altında yer alan iş tanımları bazındadır. Böylece raflardaki fiziksel klasörlerinize yakın bir dijital klasörlere gerçekleşir.

    TRUSTEE altyapısı sunduğu imkanlarla paketlenmiş özellikleri hizmetinize sunabilmektedir. Avukatlık Bürosu Paketi bu amaç için hazırlanmış birçok zengin özelliği ihtiyaçlarınız doğrultusunda kullanımınıza açan özelleştirilmiş bir alt pakettir.

    Bir avukatlık bürosundaki dokümanların yönetimini ve arşivlenmesi sağlayan, kolay arama, bulma, tasnif etme araçları sunan, oldukça basit kullanımlı bir yazılımdır.

    Dokümanlara müşteri, iş tanımı ve belge tipi filtrelemesi ile ulaşabilirsiniz. Ayrıca metin arama özelliği ile herhangi bir kelime girerek kendi şirket içi arama motoru özelliğini kullanabilirsiniz.  

    Dosyalar aşağıdaki biçimlerde sisteme gönderilebilir:

    1. Gözat ile bilgisayarınızdan tek tek veya topluca gönderim
    2. Tarayıcı ile tarama (PDF olarak)
    3. Fotoğraf gönderimi

    Evet, ofisinizdeki tüm kullanıcılar için ayrı hesaplar açılabilir. Her kullanıcının yaptığı işlemler ayrı ayrı takip edilebilir. Dosya paylaşımı, ortak  kullanım vb. mümkündür.

    1. Yüksek veri güvenliği.
    2. Yangın, su basması, çalınma vb. zayiata karşı dijital yedekleme.
    3. Kolay arama, bulma, paylaşım, inceleme, ilişkilendirme.
    4. Merkezi bir doküman yönetimi ile dijital ofis kavramını tam olarak uygulamanızı sağlar.

    Gelişmiş Özellikler

    Müvekkil Hesapları

    Müvekkil hesaplarını organizasyon/kişi olarak ekleyebilir ve ilgili tüm aktiviteleri yönetebilirsiniz.

    İş Tanımları

    Oluşturulan müvekkil hesaplarının altında iş tanımları oluşturabilirsiniz.

    Müvekkil-İş Tanımı Bazlı Klasör Yapısı

    Sistem, müşteri-iş tanımı hiyerarşisi altında oluşan arşivinizi yönetilmesi en kolay şekilde oluşturur.

    UYAP Editör Entegrasyonu

    Sistem UDF dosyaları ile uyumlu çalışmaktadır. UDF dosyalarını yerel UYAP editörü ile düzenleyebilir, versiyon takibi gerçekleştirebilir ve arşiv belgeleri içinde ön izleme yapabilirsiniz.

    Dosya Türünden Bağımsız Arşivleme

    PDF, Word, Excel, UDF, Metin, Jpeg, Png, Video, Ses vb. limitsiz içerik saklayabilirsiniz.

    Toplu Dosya Yükleme

    Toplu dosya yükleme sayesinde arşivlemede oluşan zaman maliyetleri minimuma iner ve sisteme adaptasyon süreci kolaylaşır.

    Outlook Entegrasyonu

    Outlook üzerinden doğrudan doküman arşivinize erişebilir ve e-posta arşivleme, dokümanları e-postaya ekleme gibi özellikler ile mail akışınızı en verimli şekilde yönetebilirsiniz.

    Müvekkil ile Dosya/Klasör Paylaşımı

    Gelişmiş paylaşım seçenekleri ile dosya ve klasörleri merkezi bir yapıdan müvekkilleriniz ile paylaşabilirsiniz.

    Mobil Uygulama

    Mobil uygulama sayesinde cebinizden tüm dokümanlara erişim sağlayabilirsiniz.

    Tam Metin Arama

    Arşivinizde tam metin arama yaparak aradığınız içeriği saniyeler içerisinde bulabilirsiniz.

    Takvim, Son Tarih Kontrolü ve Görev Yönetimi

    Dosyalar üzerinde son tarih kontrolü ve görev yönetimi takvim uygulaması ile birlikte verimli iş takibini sağlar.

    Paylaşımlar ve Yetkilendirme

    Tüm içeriklerinizin yetkilendirmesi özel olarak ayarlanabilir. Bu içerikleri dış ortamla veya iç kullanıcılar ile kolayca paylaşabilirsiniz.

    Müvekkiler ile Klasör/Dosya Paylaşımı

    Avukatlık Doküman Yönetim Sistemi, büro arşivinizde saklanan klasörleri, dosyaları gelişmiş seçenekler ile müvekkillerinizle paylaşmanızı sağlar. Bu sayede müvekkiller ile dağınık bir şekilde farklı kanallardan yapılan dosya paylaşımları yerini merkezi ve güvenli bir dosya paylaşımına bırakır.

    Kolay Adaptasyon - Basit Kullanım Arayüzü

    Trustee Avukatlık Doküman Yönetim Sistemi, arka planda fazla özellik barındırmasına rağmen uygulama arayüzü paket kapsamında son derece sade ve kullanımı basit tasarlanmıştır. Bunun yanında uygulamaya geçiş esnasında yaşanan zaman maliyetleri toplu aktarım araçları ile minimum seviyeye indirilmiştir. 

    Demo Seçenekleri