Yardım Masası
TRUSTEE Yardım Masası bilet oluşturmak ve bildirimlerinizi takip etmek için aşağıdaki bilgileri kullanınız;
Bildirim Adresi: | support@trustee.com.tr |
Yardım Masası: | 0530 973 41 41 |
Talep Yönetimi ve SLA
TRUSTEE yeni özellik geliştirme ve hata giderme çalışmaları periyodik olarak yayınlanan Major ve Minor sürümlerle ile sağlanmaktadır. TRUSTEE ürün yaşam döngüsü kapsamında faydalı olabilecek tüm özellikler kullanıcılar tarafından talep edilebilir. Bu talepler düzenli olarak ortak bir bildirim havuzunda toplanmakta ve değerlendirilmektedir. Talep yönetimi çalışmalarında aşağıdaki faktörler belirleyici olmaktadır;
-
Hata bildirimi (birinci sırada ve acilen ele alınır)
-
Genel standartlara ve mevzuata uygunluk
-
Son kullanıcılar açısından faydalı özellik olması ve ürüne katma değer oluşturması
-
Doküman Yönetimi, İş Akış Yönetimi, Belge Yönetimi vb. kapsamına dahil olması
TRUSTEE ürünlerinin -kiralık model sözleşmeler hariç- kullanımı için bir süre sınırı yoktur. Ürünün çalışmaya devam etmesi için Bakım-Destek sözleşmesi zorunluluğu söz konusu değildir. Ancak Windows, IIS, Browser, Veritabanı vb. bağımlı teknolojilerdeki değişikliklerin ürün kullanımını olumsuz etkilemesinin önüne geçmek, bir çok faydalı yeni özelliklerden yararlanmak ve yardım masası desteği alabilmek için yıllık bakım-destek sözleşmesi tavsiye edilmektedir.
Major (kapsamlı) talepler bakım destek sözleşmesi kapsamında değerlendirilmektedir. Minor (küçük özellik) talepleri ise bakım destek sözleşmeleri kapsamında taahhüt edilmeksizin değerlendirilmekte, geliştirmeler periyodik olarak yayınlanmaktadır. Hata bildirimleri ise birinci sırada acilen ele alınmaktadır.