Dosya Paylaşım Sistemi

Doküman yönetim sistemi özellikleri ile gelişmiş bir dosya paylaşım uygulaması sunar.

Dosya Paylaşım Sistemi Nedir?

Dosya Paylaşım Sistemi, işletmelerin faaliyetleri sonucu ortaya çıkan dosyaların gelişmiş klasör yapısı içerisinde arşivlenmesi ve paylaşılması için oluşturulmuş bir pakettir. 

Dosya Paylaşım Sistemi sayesinde işletmeler içeriklerini merkezi bir yapıda saklayabilirler ve Trustee Doküman Yönetim Sistemi’nin özellikleri ile etkin bir idare gerektiren dosya yapılarını en verimli şekilde yönetebilirler.

Özellikler

Dosya türünden bağımsız saklama ve arşivleme

Akıllı klasör yapısı

Masaüstü senkronizasyonu

Şahıs, birim, kurum bazlı yetkilendirme

Versiyon takibi

Mobil uygulama

OCR ile tam metin arama

Paylaşımlar, görüş alma, yayınlama

Zengin dönüşüm araçları

MS-Ofis uyumu

Toplu dosya transferi

Durum raporları ve uyarılar

Dijital Ofisin Faydaları

  • Cihazlara bağımlılığı ortadan kaldırarak merkezi ve kurumsal bir yapı kurmanızı sağlar.
  • Ofisinizde oluşan tüm dokümanlar tek platform üzerinde saklanır, işlem görür, yedeklenir.
  • Aradığınız dokümana saniyeler içerisinde erişebilirsiniz.
  • Ekibinizin çalışma verimi %60 oranına kadar artar ve verimsiz uğraşılar ortadan kalkar.
  • Kurumsal hafıza her zaman canlı ve yüksek seviyelerde kalır.
  • Lokasyona bağlı kalmadan dilediğiniz yerden çalışmalarınıza devam edebilirsiniz.
  • Sistemin oluşturduğu geri bildirimler sayesinde işlerinizi geciktirmeden takip edebilirsiniz.
  • Kağıt, mürekkep, toner ve alan tasarrufu sağlar.

Kurulum Seçenekleri

Bulut Kurulum

Bulut model hiçbir altyapı yatırımı gerektirmeden hızlıca dijital ofise geçiş yapmanızı sağlar. SSL ve iki faktörlü doğrulama seçenekleri ile yüksek güvenlikli sunucularda dosyalarınız ve verileriniz periyodik olarak yedeklenir.

Kurum İçi Kurulum

Kurum içi model tüm bilgilerinizin kendi sunucunuzda saklanmasını sağlar. Bir anlamda kapalı devre bir yöntemdir.

Demo Talep Edin