0530 973 41 41
info@trustee.com.tr
Modül Adı : Müşteri İlişkileri Yönetimi
Modül Kodu : CRM
Bağımlılık : Doküman Yönetim Sistemi kurulumu gereklidir.

Müşteri ilişkileri yönetimi, şirketlerin halihazırda var olan veya potansiyel satış anlamına gelen tüm müşterilerle etkileşimini yönetir. İş ilişkilerinin geliştirilmesi, müşteri sadakatinin sağlanması, satışların geliştirilmesi için gerekli olan veri analizini en üst seviyede sağlamak temel amaçtır.

Bu çerçevede görev, randevu, telefon, e-posta vb. tüm aktivitelerin belirli bir müşteri veya fırsat kapsamında kayıt altına alınması, satış için gerekli materyallerin ve eylemlerin doğru biçimde planlanması ve zamanlamanın yapılabilmesi, müşteri ilişkileri yönetimini kritik bir ihtiyaç haline getirmektedir.

Başlıca Özellikler
  • Müşteri Hesapları
  • İrtibatlar
  • İş Ortakları
  • Pazarlama Ekipleri
  • Günlük Aktiviteler
  • Fırsat Takibi
  • Teklif Süreci
  • Sözleşme
  • Ekip Yetkilendirme
  • Görev Atama
  • İş Akış Entegrasyonu
  • Telefon, e-Posta, Randevu
  • İstatistiksel Bilgiler
  • Sektörel Sınıflandırma
Detay
  • .