CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri ilişkileri yönetimi, ilk kurulan irtibattan (lead) başlamak üzere, potansiyel müşteri, tekliflendirme süreci, satış/sözleşeme veya kayıp aşamalarına kadar tüm satış öncesi aşamaların takibini sağlar.

Etkili Müşteri İletişimi
Müşteri ilişkileri yönetimi, şirketlerin halihazırda var olan veya potansiyel satış anlamına gelen tüm müşterilerle etkileşimini yönetir. İş ilişkilerinin geliştirilmesi, müşteri sadakatinin sağlanması, satışların geliştirilmesi için gerekli olan veri analizini en üst seviyede sağlamak temel amaçtır.
Bu çerçevede görev, randevu, telefon, e-posta vb. tüm aktivitelerin belirli bir müşteri veya fırsat kapsamında kayıt altına alınması, satış için gerekli materyallerin ve eylemlerin doğru biçimde planlanması ve zamanlamanın yapılabilmesi, müşteri ilişkileri yönetimini kritik bir ihtiyaç haline getirmektedir.

Gelişmiş Özellikler
Satış için gerekli materyallerin ve eylemlerin doğru biçimde planlanması ve zamanlamanın yapılabilmesi, müşteri ilişkileri yönetimini kritik bir ihtiyaç haline getirmektedir.
Müşterilerle olan tüm görüşmeler, telefonlar ve e-postalar, tanıtımlar vb. aktiviteler kayıt altına alınır. Bu sayede müşterilerle etkileşim en üst seviyede kontrol altına alınır ve bir sonraki adımlar öngörülebilir hale gelir.
Fırsat takibi, CRM uygulamasında merkezi bir öneme sahiptir. Tüm aktiviteler fırsat bazında izlenebilir.
Sistematik müşteri ilişkileri yönetimi , iş ilişkilerinin geliştirilmesi, müşteri sadakatinin sağlanması, satışların geliştirilmesi için gerekli olan veri altyapısının oluşumunu sağlar.