Kalite Doküman Yönetimi

Kalite Doküman Yönetimi, müşteri odaklı olmayı temel prensip olarak gören işletmelerin “dokümante edilmiş bilgi” hedeflerini baştan sona karşılayan bileşenler sunar.

Prosedürler, prosesler/süreçler, talimatlar, formlar, raporlar vb. birçok dokümante edilmiş bilgi türü tanımı yapılanabilir. Bu dokümanların sayfa düzeni tanımları, PDF olarak otomatik formatlanması, onay süreçleri tamamen dijital olarak gerçekleştirilir.

 

Onaylanan kalite dokümantasyonu ilgili personele web arayüzü ile yayınlanır. Personelin kendisinin eğitimi ve günlük aktiviteleri için okuması zorunlu olan dokümanlara ulaşımı kolaylaşır. Önerilerde bulunması ve görüş belirtebilmesi sağlanır.

TRUSTEE ’de var olan diğer iş akış yönetimi ve süreç formu özellikleri ile tam entegre olarak çalışan kalite modülü, tüm yönetim sistemlerinin ana hedeflerinden olan planlı ve sistematik faaliyetler oluşturma imkanını profesyonel düzeyde sunar.

Gelişmiş Özellikler

Dokümante edilmiş bilgi tanımlama/oluşturma
Doküman sınıflandırma, hiyerarşik klasör yapısı
Prosesler, prosedürler, talimatlar, formlar, görev tanımları, listeler
Revizyon yönetimi, yeni doküman talebi, iptali, revizyonu
Görüş alma, onaylama, yayınlama
Esnek PDF formatlama, standart görünüm
Detaylı yetkilendirme
Word/Excel/PDF uyumu
Eski/manuel dokümanların toplu yüklenmesi
Mobilden paylaşım
Hızlandırılmış personel adaptasyonu