Olay Yönetimi

Olay Yönetimi modülü ile birimlerdeki hizmetlerin ve fonksiyonların kesintisi, kaybı ve aksamasına işaret eden her türlü olay kayıt altına alınır.

Olay kayıtları, aksamaların gelecekte tekrar oluşmasını engellemek, tehlikeleri belirlemek ve analiz etmenin başlangıcını oluşturur.

Etkin bir olay yönetimi yaklaşımı ile, değerli verilerin kaybı önlenir, müşteri memnuniyeti artar, hizmetlerdeki kesinti süreleri ve ortalama çözüm süresi kısalır. SLA sözleşmelerinizdeki yükümlülükler daha hassas bir şekilde yerine getirilmiş olur.

Sorun ve problemlerin tekrarlı şekilde oluşmaması ve çözümlerin hızlıca atanabilmesi sağlanır.

Olay kaydı sırasında, bildirilen konuyla ilgili olan dosya, video, ses, fotoğraf vb. içerikler eklenebilir.

Olay bildirimlerinin genel analizi ile bulgu kaydına dönüştürülmesi, kök nedenlerle ilgili sorumlu atanması, çözüm havuzu oluşumu ve performans takibi bir süre sonra maliyetlerde azalma ile kendisini gösterir.