0530 973 41 41
info@trustee.com.tr

Doküman Yönetim Sistemi

Doküman Yönetimi (Document Management) işletmenin faaliyetleri sırasında oluşan her türlü yapısal (elektronik formlar) ve yapısal olmayan (taranmış belgeler) belgenin tanımlanması, yaşam döngüsü boyunca takip edilmesi, arşivlenmesi ve sorgulanması amacıyla tasarlanmıştır.TRUSTEE altyapısı dokümanın kompleks bir form şeklinde tasarlanabilmesine imkan tanıdığından belgeler üzerinde  karakter, sayısal, mantıksal, tarih, kategori, dosya eklentisi, resim, PDF, tablo, seçenekli değer vb. alan tipleri kullanılabilir.

Doküman Yönetimi

 

Doküman Yönetimi bir işyerinde gerekli olan, kullanılan belgelerin, evrakların, e-postaların, fotoğrafların vb. gerekli belgelerin tek bir yerden yönetilmesidir.

 

Doküman Yönetimi Hizmeti

 

Firmamız siz değerli müşterilerimizin doküman yönetimi için ERP/MRP/CRM gibi kurumsal uygulamaları hizmeti sunmaktadır. TRUSTEE tüm doküman sistemini yönetmeye ve günlük çalışmalarınızı kolaylaştırmaya odaklanmış bir “Doküman ve İş Akış Yönetim Sistemidir”. Uyum içerisinde tam entegre çalışan modüller firmanın büyüklüğüne göre opsiyonel olarak seçilip bir arada kullanılabilir.

 

TRUSTEE doküman yönetimi sistemimiz ile aşağıdaki verileri kolaylıkla takip edebilirsiniz:

 

  • Doküman Yönetim Sistemi

  • İş Akış Yönetim Sistemi

  • Evrak Takip Sistemi

  • Toplu Tarama ve Görüntü İşleme

  • Resmi Yazışma

  • E-İmza & Kep & Mobil İmza

  • Fiziksel Arşiv Yönetimi

 

Verilerinizi ve dokümanlarınızı tek bir sistem üzerinden takip etmediğinizde birçok sorun yaşarsınız. Bunlardan en önemlilerinden birisi belgelerin ıslak imzalı suretlerini istediğiniz an ulaşamazsınız. TRUSTEE doküman yönetimi sistemini kullandığınız sürece belgelerinizin ıslak imzalı suretlerinize internetin olduğu herhangi bir yerden ulaşabilirsiniz.

Doküman Yönetim Sistemi

TRUSTEE doküman yönetimi ile birçok avantaja sahip olursunuz. TRUSTEE avantajlarından bazıları:

 

  • Evraklarınızın ıslak imzalı suretine istediğiniz an istediğiniz yerden ulaşabilirsiniz.

  • Belgeler ile bilgisayar kayıtları arasında doğru bağlantıyı kolaylıkla kurarsınız,

  • Doğru dosyalama, düzenli arşiv yapısı,

  • Hukuken saklanması gereken önemli belgeleri güvenle saklayabilirsiniz,

  • İmha süresi geldiği halde ayıklanmayan ve yığılan dosyalardan kurtulursunuz,

  • Evrak aramakla geçen saatler sizin için dert olmaktan çıkar,

  • Birimlerde gereksiz kopyalama, yazdırma ve çoğaltmalara son verilir,

  • Teklif, sipariş, sözleşme, resmi yazı oluşturma sırasında yaşanan zorluklar ve gereksiz tekrarlanan işler artık sizin için dert olmaz,

  • Yazışmalarda kurumsal bir kimlik kazanırsınız,

  • Yaygınlaşan e-Devlet uygulamaları ile uyumlu olursunuz

 

Saklanması gereken önemli belgelerin yangın, su basması ve kaybolma riskini ortadan kaldırmış olursunuz. TRUSTEE her türlü kaynaktan veri alabilir. Doğru tanımlanmış süreç tasarımları bu veri ve içerikleri dosyalar, ilişkilendirir ve arşivler. Periyodik ve anlık raporlar sistem tarafından otomatik olarak üretilir.

 

TRUSTEE her sektör için uyum içinde kullanılabilir. Sağlık, ticaret, turizm, ulaşım, hukuk, eğitim, yazılım, müşavirlik, liman işletmeciliği gibi aklınıza gelebilecek her sektör için gerekli bir yazılımdır.

Etiketler: Doküman Yönetim Sistemi,