Elektronik Sözleşme Sistemi
E-Sözleşme Sistemi, sözleşmelerinizi dijital ortamda, mekandan bağımsız şekilde oluşturmanızı sağlar.
Genişletilebilir mimari ile farklı sözleşme şablonları, iş akışları, arşivleme süreçlerini kurumunuz için tasarlayabilir ve uçtan uca sözleşme yönetimi sağlayabilirsiniz.
E-Sözleşmeye Geçiş Yapın
Gönder
Oluşturulan dokümana imzacılar eklenir. Onaya gönderme işlemi başlatılıp, imzacılara mail yoluyla doküman linki sırasıyla ulaştırılır.
İmzalat
İmzacılar sisteme giriş yaparak dokümanları e-imza ile imzalar. İmzalama süreci tamamlandığında imzalı dokümanlar taraflara iletilir.
Arşivle
Sistemde oluşturulan tüm dokümanlar uygulama içinde arşivlenir.
Gelişmiş Özellikler ve Avantajlar
-
Sözleşmeniz dakikalar içerisinde hazır
-
Yasal geçerlilik
-
Sözleşme yönetimi
-
Gizlilik ve güvenlik
-
Çevre dostu yaklaşım
Dakikalar içerisinde sözleşmeleri imzalayın
E-Sözleşme Sistemi ile sözleşmelerinizi hemen tarafların imzasına sunabilir ve günler süren imza sürecini, dakikalar içerisinde tamamlayabilirsiniz.
Kargo maliyetlerine son verin
Kargo gönderimi, karşı tarafa teslimi, imzalanıp tekrar gönderilmesi gibi süreçlerin takibi iş yükünüzü arttırır ve verimliliğinizi düşürür.
Sözleşmelerinizi lokasyondan bağımsız takip edin
Sözleşmelerinizi istediğiniz yerden imzalayabilir ve yönetebilirsiniz.
- e-İmza
- Mobil İmza
- Zaman tasarrufu
- Hızlı iş süreçleri
- Kağıtsız ofis yaklaşımı
- Yüksek verimlilik
Elektronik imzanın sözleşmelerde geçerliliği
5070 sayılı Kanun'un 5. maddesine göre güvenli elektronik imza, elle atılan ıslak imza ile aynı hukuki sonucu doğurmaktadır. Bu madde, elektronik imzanın sözleşmelerde geçerliliğini açıkça ortaya koymaktadır. Güvenli elektronik imza ile imzalanmış belgeler, Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 205. maddesi uyarınca senet (yazılı belge delili) hükmündedir ve ispat vasıtası olarak değerlendirilmektedir.
Verimli sözleşme yönetimi
Trustee E-Sözleşme Sistemi'nin genişletilebilir mimarisi sayesinde sözleşme süreçlerinin tamamını dijitalleştirebilirsiniz. Sistem üzerinde birçok sözleşme şablonu ve iş akışı tasarlayabilirsiniz. Gelişmiş özellikler ile kurumunuz için yüksek verimli bir sözleşme yönetimi oluşturabilirsiniz.
- Sözleşme şablonları
- Sözleşme arşivi
- Şahıs, birim, kurum, rol bazlı yetkilendirme
- Versiyon takibi, değişiklik izleme
- OCR ile tam metin arama
- Mobil uygulama
- Sözleşme iş akışları
- Organizasyon yapısı
- Durum raporu, uyarılar, son tarih kontrolü
- Paylaşımlar
- Durum raporu ve uyarılar
- Entegrasyon
Yüksek veri güvenliği
Birbirinden izole profil yapısı, farklı kurulum seçenekleri, gelişmiş yetkilendirme yapılandırması ve Trustee'de var olan birçok gelişmiş yetkilendirme ve güvenlik özellikleri sayesinde e-sözleşme sisteminin güvenliğini üst düzeylere çıkarmaktadır.
KVKK uyumu
E-Sözleşme Sistemi gizlilik ilkelerine ve KVKK mevzuatına tamamen uyumlu çalışmaktadır.
- Çoklu & izole profil yapısı
- On-Premise kurulum seçeneği
- Bulut kurulum seçeneği
- DMZ kurulum seçeneği
- Çift faktörlü doğrulama
- Gelişmiş kullanıcı yetkilendirmesi
Kağıtsız sözleşme
Geleneksel sözleşme süreçleri büyük miktarda kağıt tüketimine yol açmaktadır. E-Sözleşme Sistemi, sözleşmeleri kağıt ortamından dijital ortama taşıyarak kağıt tüketimini sonlandırmaktadır. Bu sayede ormanlarımız korunmuş olur ve geri dönüşüm de azalır.
Enerji ve kaynak tüketimi
E-Sözleşme Sistemi sunduğu dijitalleşme ile enerji tüketimini azaltmaktadır. Bununla birlikte şirketiniz fiziksel birçok kaynak tasarrufu gerçekleştirmiş olur.
Eklentiler & Genişletilebilir Mimari
Özel Şablon Tasarımları
Tüm sözleşme türleriniz için farklı şablonları sistem üzerinde tasarlayıp kolayca devreye alabilirsiniz.
İş Akış Tasarımları
Sözleşme süreçlerinizi iş akışı olarak tasarlayabilir ve süreçlerin tamamen dijitalleşmesini sağlayabilirsiniz.
Toplu Tarama ve Görüntü İşleme
Toplu Tarama & Görüntü İşleme modülü ile birlikte eski sözleşmelerinizi hızlıca e-sözleşme sistemine aktarabilir ve dijitalleştirebilirsiniz.
Geçici Depolama
E-Sözleşme Sistemi üzerinde veri barındırmadan sadece sözleşmelerin elektronik olarak imzalanması amacıyla kurulabilir. Oluşan belgeler taraflara gönderildikten sonra arşivleme için başka bir uygulamaya transfer edilir.
Dış Kullanıcı Paneli
Muhataplarınız E-Sözleşme Sistemi arayüzüne giriş sağlayabilir, kendisine ait arşivini görüntüleyebilir, süreçlerini ve tüm işlemlerini aynı noktadan takip edebilir.
Entegrasyon
Trustee'nin gelişmiş mimarisi sayesinde dış uygulamalar ile entegrasyon sağlanabilmektedir.