Fatura Ödeme Onay Sistemi
Ödeme süreçlerini en verimli haliyle yönetmek için gerekli olan bileşenleri sunar.
Fatura Ödeme Onay Sistemi Nedir?
Fatura Ödeme Onay Sistemi, işletmelerin fatura-ödeme süreçlerini kolay yönetebilmesi için Trustee altyapısında oluşturulmuş bir pakettir.
Uygulamaya gelen faturalar, tanımlanan kurallara göre veya manuel yöntemler ile onay süreçlerini başlatır ve ilgililerin dijital onayına sunulur. Onay, ödeme, iade süreci tamamlanan faturalar Trustee’de arşivlenir. OCR teknolojisi ile arşivlenen faturalara erişim kolay hale gelir.

Özellikler
Otomatik fatura aktarımı
Otomatik kategorilendirme
Hazır onay mekanizmaları
Ödeme süreci tasarımları
ERP entegrasyonu
Durum raporları ve uyarılar
OCR ile tam metin arama
Şahıs, birim, kurum bazlı takip
Kurulum Seçenekleri

Bulut Kurulum
Bulut model hiçbir altyapı yatırımı gerektirmeden hızlıca dijital ofise geçiş yapmanızı sağlar. SSL ve iki faktörlü doğrulama seçenekleri ile yüksek güvenlikli sunucularda dosyalarınız ve verileriniz periyodik olarak yedeklenir.

Kurum İçi Kurulum
Kurum içi model tüm bilgilerinizin kendi sunucunuzda saklanmasını sağlar. Bir anlamda kapalı devre bir yöntemdir.