Fatura Ödeme Onay Sistemi

Ödeme süreçlerini en verimli haliyle yönetmek için gerekli olan bileşenleri sunar.

Fatura Ödeme Onay Sistemi Nedir?

Fatura Ödeme Onay Sistemi, işletmelerin fatura-ödeme süreçlerini kolay yönetebilmesi için Trustee altyapısında oluşturulmuş bir pakettir. 

Uygulamaya gelen faturalar, tanımlanan kurallara göre veya manuel yöntemler ile onay süreçlerini başlatır ve ilgililerin dijital onayına sunulur. Onay, ödeme, iade süreci tamamlanan faturalar Trustee’de arşivlenir. OCR teknolojisi ile arşivlenen faturalara erişim kolay hale gelir. 

Özellikler

Otomatik fatura aktarımı

Otomatik kategorilendirme

Hazır onay mekanizmaları

Ödeme süreci tasarımları

ERP entegrasyonu

Durum raporları ve uyarılar

OCR ile tam metin arama

Şahıs, birim, kurum bazlı takip

Kurulum Seçenekleri

Bulut Kurulum

Bulut model hiçbir altyapı yatırımı gerektirmeden hızlıca dijital ofise geçiş yapmanızı sağlar. SSL ve iki faktörlü doğrulama seçenekleri ile yüksek güvenlikli sunucularda dosyalarınız ve verileriniz periyodik olarak yedeklenir.

Kurum İçi Kurulum

Kurum içi model tüm bilgilerinizin kendi sunucunuzda saklanmasını sağlar. Bir anlamda kapalı devre bir yöntemdir.

Demo Talep Edin