Masraf Yönetimi
Yapay zeka destekli masraf yönetim sistemi ile süreçlerinizi en verimli şekilde yönetin.
Masraf Yönetim Sistemi Nedir?
Masraf Yönetim Sistemi, şirket içi harcama süreçlerini dijitalleştirerek zamandan tasarruf etmenizi, hataları en aza indirmenizi ve süreçleri daha verimli yönetmenizi sağlar. Fiş ve faturaları sisteme yükleyerek otomatik işleme alabilir, masraf taleplerini hızla oluşturup onay süreçlerini kolayca tamamlayabilirsiniz. Mobil uyumluluk sayesinde her yerden erişim imkanı sunar, böylece çalışanlar masraflarını anında ekleyebilir, yöneticiler ise gecikmeden onaylayabilir. Tüm harcamalar kayıt altına alındığından finansal süreçler daha şeffaf hale gelir, detaylı raporlarla bütçenizi daha bilinçli yönetebilirsiniz.

Özellikler
Masraf Formları
Masraf Talepleri
Yapay Zeka ile Fiş Okuma
Mobil Uygulama
Onay Süreçleri
Raporlar
Entegrasyon
Bildirimler, durum raporları ve uyarılar
Dijital Ofisin Faydaları
-
Yapay zeka destekli desen tanıma ile birlikte fotoğrafı çekilen masraf belgeleri otomatik olarak işlenir.
-
Masraf formları, masraf talep formları, dijital onay özellikleri ile birlikte masraf süreçleri uçtan uca dijitalleşir.
-
Yetkisiz harcamalar önlenir.
-
Gelişmiş rapor özellikleri ile harcamalar anlık olarak izlenebilir.
-
Harcamaları kategorilere ayırmanızı sağlayarak bütçe planlamasını kolaylaştırır.
-
Muhasebe süreçlerini kolaylaştırır.
-
Mobil uyumluluk sayesinde masrafları mekandan bağımsız olarak işlemenize olanak tanır.
Kurulum Seçenekleri

Bulut Kurulum
Bulut model hiçbir altyapı yatırımı gerektirmeden hızlıca dijital ofise geçiş yapmanızı sağlar. SSL ve iki faktörlü doğrulama seçenekleri ile yüksek güvenlikli sunucularda dosyalarınız ve verileriniz periyodik olarak yedeklenir.

Kurum İçi Kurulum
Kurum içi model tüm bilgilerinizin kendi sunucunuzda saklanmasını sağlar. Bir anlamda kapalı devre bir yöntemdir.