İş Akış Yönetim Sistemi
İş akış yönetimi modülü, proses tabanlı yönetim
modelini en verimli biçimde uygulamanızı sağlar.
Tüm süreçleriniz web tabanlı grafiksel arayüz ile kolayca tasarlanabilir ve devreye alınabilir.
Süreç tasarımı sırasında, ardışık aktiviteler, karar noktaları, eşzamanlı çalışmalar, koşullu geçişler vb. güçlü tasarım ögeleri kullanılabilir.
İş akış yönetimi, birden fazla doküman ve aktivitenin belirli bir senaryoya göre bir arada yönetilmesini sağlar.
İş akışındaki her bir aktivite, doküman yönetimi, evrak takibi veya proje yönetimi vb. işlemlerle bağlantılı olabileceği gibi, özel olarak geliştirilmiş web uygulamaları da süreçlere entegre edilebilir.
Başka sistemlerle olan entegrasyon, senkron veya asenkron bazda olabilir. Sistem her bir işlemin hangi aşamada olduğunu, gecikmeleri, yaklaşan görevleri, aktivite sorumlularını ve yönlendirmeleri detaylı bir biçimde izler ve tarafları belirli aralıklarla uyarır.
Gelişmiş Özellikler
Web tabanlı grafiksel tasarım aracı
Aktivite tabanlı topoloji tanımlama
Süre limiti atama ve zamanlama takibi
Otomatik, manuel veya sıralı (round-robin) sorumlu atama
Birden fazla doküman ve onay sürecinin koordinasyonu
ERP entegrasyonu
Personel iş yükü ve performans ölçümü
Aktiviteler arası geçiş kuralları oluşturma
İş Akış Kütüphanesi
Geniş analiz çalışmaları sonucu ortaya çıkmış Trustee iş akış kütüphanesini keşfedin.
- Satın Alma Süreci
- Başvuru Süreci
- Kargo Süreci
- Sevkiyat Süreci
- Depo Zimmet Süreci
- Projelendirme Talebi Süreci
- Tedarikçi Firma Değerlendirme Süreci
- Tamir Servis Süreci
İş Akış Tasarımı
Detaylar
-
İş Akış tanımları Doküman Yönetim sistemi ve Evrak Sistemi ile entegre olarak çalışabilmektedir.
-
Bir iş akışında istenildiği kadar aktivite (node), geçiş (transition), koşul vb.. tanımları yapılabilmektedir.
-
Her aktivitede kullanıcının karşısına hangi dokümanların geleceği tanımlanabilmektedir.
-
Her aktivitenin hangi şahıs, birim grup, kurum, rol/ünvan tarafında yapılabileceği tanımlanabilmektedir.
-
İş Akışı web arayüzü ile tasarlanabilmektedir. Ayrı bir program kurulumu gerektirmemektedir.
-
Her iş akış tanımının versiyonlaması yapılabilmekte, akış üzerinde değişiklik yapıldığında önceki iş oluşumları etkilenmeden yeni versiyon iş akışı kullanılabilmektedir.
-
Bir işlem sırasında yapılan tüm aktiviteler (çalışmalar), oluşan tüm dokümanlar kolay bir şekilde tek bir arayüzden özet olarak veya detaylı bir şekilde görülebilmektedir.
-
İş akışı sırasındaki yönlendirmeler kolaylıkla yapılabilmekte, işlemin veya aktivitelerin durumları, yönlendirme tarihleri, gecikmeleri, kimler tarafından yapıldığı görülebilmektedir.
-
İş akışına bağlı alt-iş akışları tanımlanabilmektedir.
-
İş akışı sırasında oluşan dokümanlar, doküman yönetim sistemi aracılığı ile yönetilmekte, bu dokümanlara işlemler içerisinden erişmek mümkün olduğu gibi, işlemlerin dışından yetki dahilinde erişmek de mümkün olmaktadır.
-
Birden fazla işlem başlatma seçeneği tanımlanabilmektedir. Bir dokümanı seçerek, iş akışı seçerek, “doküman şablonu-iş akışı tanımı ilişki tablosu” oluşturarak kolaylıkla işlem başlatmak mümkündür.
-
Gelen faks, e-posta veya işletim sistemi dosyalarından otomatik doküman oluşturmak ve iş akışı başlatmak mümkündür.
-
Önceden tanımlanan sürelerin aşılması durumunda otomatik faks, e-posta, sms, system tray mesajları ile kullanıcıları, yetkilileri uyarmak mümkündür.
-
İşin bitmesi durumunda muhatap kişi, bitmemesi durumunda üst yetkili, yönlendirme durumunda görevli otomatik uyarılmaktadır.
-
İşlemler ve dokümanlar ayrı tip klasörlerde tutulabilmektedir.
-
İşlemler için klasörler arası kes-yapıştır işlemi mümkündür.